A legjobb út a jó ötlethez, ha sok ötleted van.

2012. június 6., szerda

Bogárka és barátai
Tegnap felkerestem a környékünkön található anyagüzleteket, mivel itthon a temérdek anyagomból nem találtam a bogárka szárnyának valót. Első elképzelésem a pötty színe volt. Olyat vagy ahhoz hasonlót szerettem volna, de sajnos nem találtam. Így esett a választásom erre a hasított bőr hatású anyagra. Csak fél métert vettem, próbának. Minél többet néztem annál jobban tetszett, ezért, hogy az anyagmennyiséget növeljem ismét célba vettem az üzletet. Miközben oda tartottam egy útelágazásnál álldogáltam, és a visszapillantó tükörben láttam, hogy egy női sofőr mindennel foglalkozik csak a fejében a megállás szándéka nem merült fel. Másodpercek töredéke alatt erről meg is bizonyosodhattam. De mivel az anyagvásárlási kedvem ezután is töretlen volt, eljutottam az üzlethez. Aztán vettem rózsaszínt, sárgát és drappot is. Igaz még mikor kijöttem akkor is remegtem és szegény kocsimat sajnáltam mást már nem tehettem, mint átgondoltam, hogy miután elhozom az egyik lányomat a rajzszakkörről és elviszem a másikat Orvoshoz vajon marad- e időm varrni, vagy hiába való volt minden. Hát íme! A kérdés megválaszolva!   
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése