A legjobb út a jó ötlethez, ha sok ötleted van.

2012. június 2., szombat

Idén két Ballagás is van a családban. Nagyobbik lányomén már túl vagyunk és onnan jött az ötlet, látván azt a rengeteg sok,  szép virágot elszáradni, amit kapott. Nagyon sajnáltam, hogy nem volt maradandó. De középső lányom Ballagása még előttünk van, így elhatároztam, hogy Neki maradandót adok. Titokban elkezdtem varrni a virágokat és közben kérdeztem mit szól hozzá, persze azt nem tudta kinek lesz. Miután napokig minden délután csak virágot gyártottam, felfedtem a titkomat és rákérdeztem a véleményére. Mégis csak egy 14 éves lányról van szó. Tetszett Neki az ötlet. Az Óvodai Évzáró közeledtével gondolkodóba estem, hogy mit is készítsek. A csokor mellett döntöttem. A feldrótozott rózsákat egy virágos ismerősöm csokorba kötötte, majd a szárukat ugyanolyan anyaggal bevontam. Ez lett belőle! Mindenki örömmel fogadta és még sokan szerettek volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése